Vzhledem ke zvýšenému zájmů se nám zpožďují dodávky od dodavatele. Děláme maximum, abychom expedovali co nejdříve. Zásilkovna přestala 14.3. brát hotovst. Věnujte pozornost výběru pobočky, aby bylo výdejní místo otevřené.

Proč si vybrat LR parfém?

V dnešní době přesyceného trhu není vůbec jednoduché si vybrat kvalitní parfém. Nabídka se na nás hrne ze všech stran s přívlastky jako „luxusní“, „levné“, „značkové“ atd. Otázkou ale je, zda je tomu opravdu tak? Zda jsou dané parfémy opravdu tak kvalitní, či značkové? Ukazatel dobrého parfému totiž spočívá v něčem úplně jiném! Podstatná je především konzistence vonných olejů a kompozice vonných složek.

 

5 faktorů úspěchu konceptu LR parfémů

  • Vznik. LR vyvíjí své inovativní vůně od koncepce vonných látek, až po originální balení a nadčasový design. Výroba probíhá výhradně v centrále LR, což je v německém městě Ahlenu.
  • Kvalita. LR dbá na vysokou koncentraci parfémovaných olejů. Běžně jsou na trhu dostupné parfémy Eau de Parfum v kvalitě 10-14 % koncentrace vonných olejů. LR Eau de Parfum mají 12-25 %.
  • Rozmanitost. LR nabízí tři skupiny parfémů v různé cenové úrovni. Parfémy celebrit, designové vůně a LR Classic. Díky tomu dokáže LR nabídnout tu správnou variantu mnoha cílovým skupinám a uspokojit každého zákazníka.
  • Parfémy celebrit. Společnost LR vyvinula jedinečný mezinárodní koncept vůní celebrit. Mezinárodní hvězdy v oblasti filmu, designu a módy vytvářejí v úzké spolupráci s LR vlastní, velmi oblíbené parfémy.
  • Know-how. Odbornost LR v oblasti vůní potvrzuje řada nominací na německé ocenění DUFT STARS.

 

Kvalitní parfém je totiž skutečná věda. Jeho vůně se projevuje ve třech fázích, které na sebe postupně navazují a plynule se spojí v úžasný harmonizující zážitek.

 

Hlava parfému
Špičková náznak je úvodním vstupem do vůně. Je to náš první dojem z vůně, který představuje rozhodující okamžik. Už při prvním dojmu při přičichnutí vůni buď akceptujeme nebo odmítneme. V hlavě (špičce) se uplatňují především prchavé vonné látky.

 

Srdce parfému
Srdeční náznak se rozvíjí několik minut po nanesení parfému. Tvoří střední část vonné kreace a harmonicky navazuje na špičku.

 

Základ parfému
Základní náznak zanechává nejintenzivnější dojem. Je nositelem toho, co ucítíme i po několika hodinách od nanesení vůně. Vše ale záleží na typu parfému a především na jeho kvalitě.

 

Přečtěte si také článek 11 Faktů o parfémech a toaletních vodách.