V dnešní době přesyceného trhu není vůbec jednoduché si vybrat kvalitní parfém. Nabídka se na nás hrne ze všech stran s přívlastky jako „luxusní“, „levné“, „značkové“ atd. Otázkou ale je, zda je tomu opravdu tak? Zda jsou dané parfémy opravdu tak kvalitní, či značkové? Ukazatel dobrého parfému totiž spočívá v něčem úplně jiném! Podstatná je především konzistence vonných olejů a kompozice vonných složek.
5 faktorů úspěchu konceptu LR parfémů
- Vznik. LR vyvíjí své inovativní vůně od koncepce vonných látek, až po originální balení a nadčasový design. Výroba probíhá výhradně v centrále LR, což je v německém městě Ahlenu.
- Kvalita. LR dbá na vysokou koncentraci parfémovaných olejů. Běžně jsou na trhu dostupné parfémy Eau de Parfum v kvalitě 10-14 % koncentrace vonných olejů. LR Eau de Parfum mají 12-25 %.
- Rozmanitost. LR nabízí tři skupiny parfémů v různé cenové úrovni. Parfémy celebrit, designové vůně a LR Classic. Díky tomu dokáže LR nabídnout tu správnou variantu mnoha cílovým skupinám a uspokojit každého zákazníka.
- Parfémy celebrit. Společnost LR vyvinula jedinečný mezinárodní koncept vůní celebrit. Mezinárodní hvězdy v oblasti filmu, designu a módy vytvářejí v úzké spolupráci s LR vlastní, velmi oblíbené parfémy.
- Know-how. Odbornost LR v oblasti vůní potvrzuje řada nominací na německé ocenění DUFT STARS.
Kvalitní parfém je totiž skutečná věda. Jeho vůně se projevuje ve třech fázích, které na sebe postupně navazují a plynule se spojí v úžasný harmonizující zážitek.
Hlava parfému
Špičková náznak je úvodním vstupem do vůně. Je to náš první dojem z vůně, který představuje rozhodující okamžik. Už při prvním dojmu při přičichnutí vůni buď akceptujeme nebo odmítneme. V hlavě (špičce) se uplatňují především prchavé vonné látky.
Srdce parfému
Srdeční náznak se rozvíjí několik minut po nanesení parfému. Tvoří střední část vonné kreace a harmonicky navazuje na špičku.
Základ parfému
Základní náznak zanechává nejintenzivnější dojem. Je nositelem toho, co ucítíme i po několika hodinách od nanesení vůně. Vše ale záleží na typu parfému a především na jeho kvalitě.
Přečtěte si také článek 11 Faktů o parfémech a toaletních vodách.